پخش عمده پخش کننده خانگی باوین


در میان این برندها اسپیکرهای قابل حمل، اسپیکر دورگردنی و هدفون اسپیکرشو وجود دارند که میتوانید بر اساس نیاز، تعداد مشخصی از آنها را به سبد خرید خود بیافزایید. باید با توجه به نیاز خود و استفاده ای که از اسپیکر بلوتوث دارید، به میزان برد آن توجه داشته باشید. در ادامه با این مقاله از سایت صدرا کامپیوتر که انواع لوازم تجهیز سالن کنفرانس را به فروش می رساند، با ما همراه باشید. اگر به دنبال اسپیکری هستیم که بتوانیم از آن برای کوهپیمایی یا کنار دریا استفاده کنیم می توانید انواع اسپیکر ضد آب را انتخاب کنید، اسپیکر ضد آب باعث می شود که در هنگام بارش باران و عبور از مناطق پر آب اسپیکر خیس نشود. در تولید این نوع کابل از قطعات فلزی با کیفیت و مناسب استفاده می شود. انواع اسپیکرها از لحاظ باتری باهم متفاوت هستند، معمولآ ممکن است یک اسپیکر بلوتوثی باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر داشته باشد و حدود ۱۲ ساعت کار کند در صورتی که اسپیکری که باتری ۱۴۰۰ میلی آمپری دارد تنها ۹ ساعت کار می کند، اما مدلهای بزرگتر که کمتر قابل حمل هستند، باتری بزرگی دارند و با توجه به مصرف بیشتر، زودتر به شارژ مجدد نیاز پیدا میکنند.


این روزها با پیشرفت تکنولوژی وقت آن رسیده تا به جای استفاده از گوشی به عنوان اسپیکر از اسپیکر های بلوتوثی استفاده کنیم. شما می توانید از آن ها در شرایط سخت مانند مکان های مرطوب ، استخر و ساحل بدون داشتن نگرانی از خرابی آن استفاده نمایید . بنابراین چیزی که در موقع خرید اسپیکر برای شما اهمیت دارد RMS است و نه Peak Power. در این مقاله ضمن بررسی تنوع اسپیکر های بلوتوثی قابل حمل تولید شده توسط کمپانی جی بی ال و ذکر دلایل متعددی که سبب ایجاد محبوبیت این محصولات در بازار جهانی شده است، سعی بر آن شد تا با بررسی بازه های قیمتی این محصولات و معرفی تک تک اسپیکر بلوتوثی های کمپانی jbl، کاربران و مخاطبان این دسته از محصولات دیجیتال را در امر انتخاب بهترین گزینه و در نهایت خرید مناسب ترین اسپیکر بلوتوثی تنها نگذاشته و با ارائه لیست لازم جهت بررسی مشخصه های فنی این کالاها و همچنین راهنمای خرید بهترین و مناسب ترین اسپیکر جی بی ال برای هر شخص، از هدر رفتن بودجه، وقت و انرژی کاربران دنیای دیجیتال جلوگیری به عمل آید. اسپیکر بلوتوثی پرندهای دارای توان خروجی 2 واتی و فرکانس 180 هرتز تا 20 کیلوهرتز است.

پخش عمده پخش کننده خانگی باوین

در این بخش قصد داریم تا بخشی از تجهیزات جانبی کامپیوتر را به شما معرفی کنیم. فکر می کنید آیا باید لوازم جانبی موبایل را به صورت آنلاین یا از فروشگاه خریداری کنید؟ فکر کنم کمتر کسی باشد که اسپیکرهای بلوتوثی ایستاده را نشناسد، این نوع از بلندگوهای بلوتوث روی زمین قرار داده می شوند، عموماً قد بلدی به نسبت سایر مدل ها دارند و پایه ای برای فیکس شدن روی زمین زیر آن ها قرار گرفته است. در سیستم های صوتی، اسپیکر بلوتوثی پیشرفته ترین و با کیفیت ترین دستگاه آمپلی فایر می باشد. اگر شما سیستم صوتی خوبی هم داشته باشید باز مشکل بزرگ شما در مراسمی مانند سخنرانی، در اسپیکرها و کانالهای صوتی میانی و بزرگ اتفاق میافتد و بهندرت صداها از کانال صدای فرکانس بالا خارج میشود. اگر به چیزی احتیاج دارید که بتواند همراه خوبی در طبیعت گردی باشد و از طوفان و باران جان سالم به در ببرد روی مقاومت و ضد آب و ضد ضربه بودن آن تمرکز داشته باشید.


ممکن است یک اسپیکر معمولی با هزینهی کمتر و کیفیت مطلوب، کار شما را راه بیاندازد و ممکن است این موضوع بر عکس باشد و شما به اسپیکری نیاز داشته باشید که به راحتی قابل حمل باشد. به طور مثال اگر شما جزو افرادی هستید که از گوش دادن به موسیقی با کیفیت در طبیعت لذت می برید، می توانید با گوشی موبایل، تبلت، لب تاپ و دیگر وسایل دیجیتالی به این اسپیکر وصل شوید و از صوت موزیک بهره مند شوید. این موضوع و علاقه مردم به گوش دادن به موسیقی باعث شده است که بازار خرید اسپیکرهای بلوتوثی رونق زیادی پیدا کند. اگر می خواهید اسپیکر بلوتوثی را به مکان هایی مانند مسافرت های طولانی، کوهستان ها، جنگل و کنار دریا ببرید،حتما باید به ساختار طراحی و کیفیت آن توجه کنید. با زاویه قرار گیری 45 درجه بر روی میز، شما صداها را با بهترین و متناسب ترین زاویه ممکن خواهید شنید و اصوات با زاویه درست به گوشهای شما خواهد رسید.


[ بازدید : 10822 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 21 مرداد 1401 ] [ 12:06 ] [ مدیر مجله ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر