بهترین قالب وردپرس چیست؟



احتمالاً اکنون سؤالی دارید که بهترین قالب وردپرس چیست. پس از پاسخ به این سوال که انواع پوسته های وردپرس چیست، باید به سراغ سوال بعدی برویم. نمی توان دقیقاً گفت که بهترین قالب وردپرس Zhaket کدام است، اما همانطور که قبلاً در مورد بهترین تم های وردپرس صحبت کردیم، باید آن را بر اساس سایتی که نصب کرده اید در نظر بگیرید. اما اکنون اجازه دهید چند تم محبوب وردپرس را به شما معرفی کنم.

یک قالب چند منظوره

قالب چند منظوره Enfold یکی از بهترین تم های چند منظوره وردپرس است که کار با آن بسیار ساده و آسان است. اهمیت قالب های چند منظوره در این است که می توانید از این قالب ها در هر سایت خرید، خبری، آموزشی و ... استفاده کنید.

قالب Flat Sam Store

Flat Sam یکی دیگر از تم های محبوب فروشگاه وردپرس است. می توانم با اطمینان بگویم که Flat Sam یکی از بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس است. شما می توانید محصولاتی مانند کیف، کفش، کت و غیره را بفروشید. با این مدل در سایت شما

قالب روزنامه

قالب وردپرس ژاکت صفیها را باید یکی از بهترین قالب های خبری وردپرس دانست زیرا اگر وبلاگ یا سایت خبری دارید بهترین قالبی که می توانید انتخاب کنید قالب خبری صفیها است. این قالب به لطف طراحی عالی خود توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و همچنان یکی از پرفروش ترین قالب های خبری وردپرس در ایران است.

فرم استادیار معلم

قالب دستیار معلم یک قالب منحصر به فرد بسیار بسیار مناسب برای وب سایت هایی است که قصد فروش محصولات آموزشی خود را دارند. این قالب را می توان یکی از بهترین قالب های آموزشی وردپرس نیز گفت. توصیه من این است که اگر قصد راه اندازی یک وب سایت آموزشی را دارید حتما از این قالب بی نظیر استفاده کنید. این الگو نیز مانند الگوی بالا در وب سایت های ایرانی بسیار پرطرفدار و پرفروش بود.

الگوی شخصی آرتر

اگر قصد راه اندازی وب سایت خود را دارید به شما توصیه می کنم از قالب آرتر استفاده کنید زیرا این قالب بی نظیر با طراحی شگفت انگیز خود افراد زیادی را به خود جذب کرده است. این قالب به یکی از بهترین قالب هایی تبدیل شده است که در ایران محبوب و پرفروش شده است و افراد زیادی از آن استفاده می کنند. هنگامی که بدانید بهترین قالب وردپرس چیست، به سوال بعدی می رویم.

یک الگوی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

در قسمت بالا یاد گرفتید که بهترین قالب وردپرس چیست و من یک تم خوب را ارائه کردم که به راحتی می توانید آن را خریداری و بر روی انواع وب سایت ها نصب کنید. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که کارکرد قالب وردپرس چیست. یک قالب وردپرس خوب باید 10 ویژگی زیر را داشته باشد و اگر هیچ یک از ویژگی های زیر را نداشته باشد، موضوع خوبی نیست.

پاسخ ساختاری

امنیت و سرعت بالا

زیبا باشید و مخاطب را راضی نگه دارید

رابط کاربری آسان

دقت قالب

امکان سفارشی سازی قالب

به روز رسانی منظم و پشتیبانی مداوم

سازگار با پلاگین های محبوب

قیمتش خوبه

سهولت مدل

1. نمونه پاسخ

پاسخگویی پوسته وردپرس یکی از موارد مهمی است که در هنگام خرید پوسته باید در نظر بگیرید. قالبی که ریسپانسیو است به این معنی است که سایت به درستی در تلفن های همراه نمایش داده می شود، زیرا اکنون بیش از 80 درصد از کاربران از تلفن های همراه جستجو می کنند. اگر قالبی که خریداری می کنید این ویژگی را نداشته باشد، گوگل امتیاز بسیار ضعیفی به شما می دهد، بنابراین هنگام خرید حتما به این نکته توجه داشته باشید.

2. امنیت و سرعت بالا

نکته ای که هنگام خرید قالب باید به آن توجه داشته باشید امنیت بالای قالب است، اکثر قالب ها پوچ هستند و باید از چنین قالب هایی دوری کنید زیرا به راحتی می توانند وب سایت شما را هک کنند. این ویژگی برای امنیت وردپرس بسیار مهم است که باید نگران آن باشید. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید سرعت بالای قالب است که در سئو و بهینه سازی وب سایت بسیار مهم و کلیدی است. قالبی که انتخاب می کنید نباید سنگین باشد و نیاز به نصب افزونه های زیادی دارد، پس این واقعیت را فراموش نکنید.

3. برای مخاطب زیبا و جذاب باشد

طراحی زیبا و جذاب به وب سایت شما کمک می کند تا توجه ها را جلب کند و فروش را به دنبال داشته باشد. اگر زمانی که کاربران به وب سایت شما مراجعه می کنند، وب سایت شما ظاهر خوبی نداشته باشد، به سرعت آن ها را ترک خواهند کرد و این بدان معناست که مشتریان خود را از دست خواهید داد. هنگام خرید مدل به مدل نگاه کنید و اگر مناسب شماست آن را بخرید، اگر طرح آن چیزی که می خواهید نیست بد نباشید وقتی هوا خوب است.

4. رابط کاربری آسان

قالبی که خریداری می کنید باید رابط کاربری آسانی داشته باشد، یعنی در هنگام خرید قالب برای شما پیچیده و گیج کننده نباشد. مثلا وقتی رنگ قسمتی را عوض می کنید باید خیلی ساده و راحت باشد و قسمت شما را گیج نکند. پس قبل از خرید به این نکته توجه داشته باشید.

5. درستی الگوها

اگر سایت شما فارسی است، باید فرمت راست چین شده را انتخاب کنید تا هنگام نمایش برای کاربران بسیار خوانا و راحت باشد. مستقیم بودن یکی دیگر از ویژگی های مهمی است که هنگام خرید یک قالب باید به آن توجه کنید.

6. امکان سفارشی سازی مدل

شاید موضوع مورد نظر شما دارای ویژگی های زیادی باشد اما نتوانید آنها را مدیریت کنید. این برای شما بسیار بد است و باید به آن توجه کنید. ویژگی سفارشی سازی قالب به شما این امکان را می دهد که سایت را به دلخواه شخصی سازی کنید که بسیار مهم است، پس از این امر غافل نشوید.

7. به روز رسانی منظم و پشتیبانی مداوم

پشتیبانی منظم و به روز رسانی قالب بسیار مهم است. اگر یک قالب خریداری می کنید، باید پشتیبانی عالی و به روز رسانی های منظم برای رفع اشکالات قالب داشته باشد. اگر این مورد وجود ندارد، توصیه می کنم به سراغ آن قالب نروید. سیستم مدیریت محتوا هر از چند گاهی یک به روز رسانی را منتشر می کند و در طی آن به روز رسانی ممکن است ویژگی های این سیستم تغییر کرده باشد. برای مثال، ممکن است یک ویژگی اضافه، حذف یا تغییر کرده باشد. به همین دلیل قالب مورد نظر باید با آپدیت وردپرس سازگار باشد.

8. سازگاری با پیوست های رایج

اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید و می خواهید یک سایت حرفه ای بسازید، افزونه صفحه ساز Elementor، افزونه Yoast SEO و Rank Meth، افزونه WooCommerce و موارد دیگر را ارائه می دهیم. ما از پلاگین های رایج استفاده می کنیم مانند اگر قالبی که قصد خرید آن را دارید این ویژگی را ندارد، با مشکل بزرگی روبرو هستید که به راحتی قابل رفع نیست.

9. قیمت مناسب

قیمت مقرون به صرفه یکی دیگر از ویژگی هایی است که قالب شما باید داشته باشد. اگر قالبی می بینید که قیمت بسیار بالایی دارد یا قیمت بسیار پایینی دارد، توصیه می کنم اصلا سراغ چنین قالب هایی نروید. زیرا قالب باید قیمت مناسبی داشته باشد و کاربران در زمان خرید بتوانند آن را بخرند.

10. سبک قالب

سبک بودن قالب یکی از ویژگی هایی است که بر سئوی وب سایت شما تاثیر می گذارد زیرا اگر قالب شما سنگین باشد بر سرعت وب سایت شما تاثیر می گذارد و سرعت آن را کاهش می دهد. در نهایت سرعت پایین تاثیر زیادی بر سئو و بهینه سازی وب سایت شما دارد. همچنین مدل های سنگین در هنگام نصب دچار مشکل می شوند و مانع می شوند. بنابراین در این مورد نیز باید مراقب باشید.


[ بازدید : 8034 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 30 مهر 1402 ] [ 11:30 ] [ مدیر مجله ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر