حقایق کمی شناخته شده درباره پیست اسکی دبی - و چرا اهمیت دارند



دیوار این قلعه از سنگهای مرجانی دریا به همراه آهک ساخته شده و در این موزه آلات موسیقی اماراتی، بخشی از صنایع دستی و ابزار جنگی قدیمی نیز به چشم میخورد. خیابان جی بی آر دبی به سبک اروپایی ساخته شده است و کافه و رستورانهای مجللی نیز دارد؛ همچنین در این خیابان رویدادهای فرهنگی و هنری متعدد مانند جشنوارههای صنایع دستی دبی، جشنوارههای تئاتر و موسیقی خیابانی به صورت رایگان برگزار میشوند. پارک آبی های دبی هم مانند تمام پارک های آبی مقرراتی برای پوشش دارند که باید به آنها توجه کنید. حیاط مجتع آفتابی است و باغهای بسیار زیبایی دارد که تجربهی بسیار خوبی را در سفر به دبی برای شما به ارمغان میآورد؛ اما اگر هنگام خرید گرسنه شدید یا خواستید با نوشیدن یک فنجان قهوه خستگی خود را بهدر کنید، رستورانها و کافیشاپهای زیادی در این مرکز وجود دارند که میتوانید از میان آنها یکی را انتخاب کنید. اگر هنوز در انتخاب بهترین مناطق دبی برای گرفتن هتل مردد هستید، بر دبی را گزینه اول لیست قرار دهید. بهترین رستوران های دبی در هتل ها و استراحتگاههای لوکس با منوهای رنگارنگ و قیمتهای بالا که برنده جوایز مختلفی هم شدهاند، در ساحل جمیرا قرار دارند. این خیابان که اصلیترین خیابان امارات نیز هست، دبی را به شهرهای عجمان، شارجه و ابوظبی متصل میکند و به داشتن تفریحات شبانهای همچون رستوران و کافه معروف است. ۵-القصیص-Al-Qusais: در سال ۱۹۷۷ تاسیس شد و در سال ۱۹۹۹ به جای جدید منتقل شد.

Photorealistic human mouth با توجه به زیباییها و امکانات سواحل جمیرا و مارینا و شباهتی که این منطقه با سبک زندگی مردم اروپا دارد، بسیاری از گردشگران اروپایی این دو منطقه را بهترین مناطق برای اقامت در دبی میدانند. • مدت طولانی را به آفتاب گرفتن اختصاص ندهید،ممکن است دچار افتاب سوختگی شوید. • سالن بولینگ سیتی سنتر: برای امتحان کردن شانس خود به این سالن بولینگ 8 لاینه بروید و در کنار خانواده لحظات شادی را سپری کنید. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 08:00 صبح الی 01:00 بامداد باز است و شما میتوانید در این بازه زمانی برای بازدید از این مجموعه اقدام کنید. در سفر به دبی مطمئن باشید قرار نیست به کودکان و نوجوانان بد بگذرد و همه جاهای دیدنی دبی مختص بزرگسالان نیست! در همه ترمینالهای فرودگاه، سالنهایی برای استراحت مسافران با عنوان مرحبا سرویس وجود دارد که خدمات رفاهی متنوعی به مسافران ارائه میشود. نانوایی هندی در دبی, لیستی از بهترین شکلاتفروشیهای دبی که جعبه های شکلات بسیار خوبی برای هدیه دارند، فروشگاه های خرید گیاهان در دبی که دارای گیاهان داخلی و خارجی برای طراحی خانه شما و یا حتی وجود دارد بهترین فروشگاه های آکواریوم در دبیکه محصول آنها به سلیقه شما طراحی شده است کتابفروشی مقرون به صرفه در دبی و هر چیزی که به ذهنت میرسه همچنین اقشار مختلف می توانند خریدهای رضایت بخشی در دبی داشته باشند، زیرا بازارهای مقرون به صرفه ای نیز در این شهر وجود دارد که کالاهای باکیفیتی ارائه می دهند. وافی مال دبی با الهام از سبک معماری مصری و ترکی طراحی و ساخته شده است که در سقف آن هرمهای شیشهای قرار دارد که با رنگ آمیزی زیبایی آراسته شدهاند که چشمها را به خود خیره میکند و این هرمهای زیبا با طرح و نقش و نگارها یکی از دیدنیهای مجموعه وافی مال محسوب میشود که میتوان کاملا واضح هنر مصر را در آنها تماشا کرد، همچنین در فضای خارجی این مرکز خرید، مجسمههایی از فرعونهای مصری دیده میشود که به جذابیت و شکوه آن افزودهاند.

شاید جالب باشد که بدانید متروی دبی به موازات جاده شیخ زاید حرکت میکند و آن را به یک وسیلهی نقلیهی عمومی مناسب برای مسافران و گردشگران تبدیل میکند؛ چندین مسیر اتوبوس نیز در امتداد بزرگراه وجود دارد. بزرگراه شیخ زاید از پارک زعبیل شروع شده و به سمت ابوظبی ادامه دارد که در سفر به دبی حتما از این خیابان گذر میکنید زیرا در جاده شیخ زاید مرکز خریدی چون ابن بطوطه (از بزرگترین و مشهورترین مراکز خرید دبی)، دبی مارینا (بلندترین زیپ لاین امارات دبی)، رستورانها و کافه و شرکتهای تجاری معروفی قرار دارند. زمانی که مناطق آزاد تجاری شروع به کار کردند، املاک دبی از این فرصت بینالمللی استقبال کرد تا کارآفرینان به بازار بپیوندند و از فرصتهای تجاری استفاده کنند. خودروهای خودران نیز گزینه ای دیگر برای رسیدن به دبی مال است که برای استفاده از آنها میتوانید از برنامههای Wojhati یا RTA Smart Drive کمک بگیرید. دیدنیهای خیابان جمیرا زیاد است اما مهمترین آنها پس از برج العرب، پارک آبی وایلد وادی، ساحل عمومی و بازار مدینه جمیرا هستندکه پیشنهاد میکنیم حتما به آنها سر بزنید. با قایقهای سنتی و رستوران های شناور میتوانید از این منطقه به نهر دبی بروید. علاوه بر آن چشم اندازهای زیبای اطراف و شناور بودن کشتی بر دریا از دیگر زیباییهای آن است. در این خیابان شاهد بزرگترین صفحهی سینمای روی دریا به نام جی بی آر واک GBR walk و 36 برج خواهید بود که بخشی از آنها تجاری و بخشی دیگر گالری هستند. از دیگر جاذبه های اینجا طراحی و دیزاین منحصر به فرد سقف آن و موقعیت این مرکز خرید است که در نزدیکی دریا در فاصله ی چند دقیقه ای از ساحل جمیرا واقع شده است. در دبی می توانید از ارتفاع بالایی به سمت پایین بپرید و هیجان خالص را تجربه کنید.

اگر میخواهید ارزان به دبی سفر کنید و همچنین به فرودگاه دبی نزدیک باشید، منطقه دیره برای اقامت شما بسیار مناسب است. فروشگاه فری شاپ دبی یک فروشگاه بزرگ شبانه روزی است که در هر 3 ترمینال فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. در این خیابان شاهد شلوغی و ازدحام جمعیت خواهید بود زیرا مرکز خریدی همچون مرکز خرید بزرگ الغدیر و بهترین هتلهای پنج ستارهی دنیا در این خیابان قرار دارند که هر گردشگری با حضور در آنها میتواند از بهترین امکانات بهرهمند شود. ساختمان های گلی دارد که داربست های چوبی آنها از کنار دیوار بیرون زده است. فروشگاه برند گوچی با بیش از 1000 مترمربع در طبقه سوم دبی مال قرار دارد و مجموعه کاملی از پوشاک و لباس مردانه و زنانه، کفش، کیف دستی، کالاهای چرمی کوچک، چمدان، ابریشم، عینک، جواهرات و ساعت و مجموعه تازه Gucci Décor Collection را در خود جای داده است. خبر خوب درباره این مرکز خرید این است که اگر در فروشگاه اصلی کالایی به فروش نرسد یا محصول جدیدی جایگزین شود، محصول قبلی به این مرکز فرستاده می شود، اما این کالا بسیار ارزان تر از حالت قبلی خواهد بود، در نتیجه حتی ممکن است یک محصول برند را با قیمت بسیار خوبی خریداری نمایید. موزه کاوش باستان شناسی ساروق الحدید که یکی از غنی ترین مکان های تاریخی در کل شبه جزیره عربستان محسوب می شود، در منطقه جنوبی دبی در صحرای روب الخالی قرار دارد. اما باید بگوییم که این منطقه دسترسی خوبی به مترو دارد و میتوانید خود را با مترو به مناطق دیگر شهر برسانید. یکی دیگر از قسمت های این بخش، قطار دوپلو است که برای بچه ها 1 سال به بالا با قد 80 سانتی متر مناسب است. این هتل و برج در سال 2014 برای این قسمت جایزه بهترین اسپای هتل ها و برج های ساخته شده در دبی را به خود اختصاص داده و دارای کادری حرفه ای، مجرب و آموزش دیده می باشد.

اگر میخواهید که اقامت ارزانی در دبی داشته باشید، بر دبی یکی از بهترین مناطق دبی برای گرفتن هتل است. اگر میخواهید به جاهای دیدنی دبی خیلی نزدیک باشید و یا هزینه اقامتتان حتی از اقامت در این منطقه نیز کمتر و مشابه هزینه اقامت در مکان هایی مانند شهر قدیمی دبی باشد، این منطقه برای اقامت شما مناسب نیست. اگر میخواهید که به مهمترین جاذبههای دیدنی دبی و یا دبی مال خیلی نزدیک باشید و یا به بهترین رستورانها و لوکسترین مراکز خرید دبی دسترسی داشته باشید، قطعا بهترین منطقه برای اقامت در دبی همین منطقه خواهد بود. اگر میخواهید در رستورانهای لوکس غذا بخورید این منطقه چندان برای اقامت شما مناسب نیست و رستورانهای این منطقه بیشتر حال و هوای محلی دارند. اگر می خواهید اقتصادی سفر کنید و یا به سواحل مارینا و جمیرا نزدیک باشید، این مکان برای اقامت شما در دبی مناسب نیست. میتوانید فقط اصول اسکی را بیاموزید یا با مربیان ماهر در این زمینه تمرین کنید که به شما کمک میکنند تا از سطح یک رمپ 10مانند پرنده پرواز کنید! از دیگر خیابانهای معروف دبی میتوان به خیابان المراقبات دبی Al Muraqqabat St اشاره کرد که در آن مردم در حال جنب و جوش هستند. گرمای آرامش بخش سواحل دبی، تسلط مردم این شهر به زبان انگلیسی، مراکز خرید به سبک اروپایی، هتلهایی با نرخهای بسیار رقابتی، تفریحات مدرن و متنوع این شهر و بسیاری عوامل دیگر باعث شدهاند تا گردشگران این شهر را برای سفر انتخاب کنند.

همچنین، گیاهانی که در باغ کاشت شدهاند، نیز بهصورت دقیق انتخاب و ترکیب شدهاند تا به نیازهای زندگی پروانهها بپردازند. در نتیجه می توانید با اقامت در این منطقه از هزینه های سفر به دبی کم کنید. تفریحات دیگر مانند بالنهای هوای گرم، چهارچرخهها و شتر سواری را نیز میتوانید در این منطقه تجربه کنید. در نهایت تجربه حضور در پیست اسکی دبی آنقدر ارزشمند هست که به هزینهاش بیرزد. علاوهبراین اگر به تازگی به این شهر مهاجرت کردهاید و در نقطه شروع هستید، بر دبی با توجه به قیمتهای مناسب، یکی از بهترین مناطق دبی برای خرید ملک خواهد بود. اگر به قصد خرید به دبی سفر کردهاید باید بگوییم که این منطقه برای اقامت مناسب نیست. منطقه بر دبی با خیابانهای باریک، بازارهای محلی و معماری سنتی، روح حقیقی شهر دبی به شمار میرود، مکانی که قرنها منطقهای مسکونی بوده است. به همین دلیل شاید منطقه پالم جمیرا یکی منطقهای جذاب برای سفر چندروزه باشد، اما بههیچ عنوان نباید به عنوان یکی از بهترین مناطق دبی برای خرید ملک روی آن حساب کنید. شما در هر جایی از شهر دبی باشید سعادت رنت به عنوان شرکت اجاره خودرو در دبی خودرو را به شما تحویل خواهد داد، نیاز نیست حتما به شعبه مراجعه کنید. فقط در نظر بگیرید که برای مدت زمان طولانی حتما رزرو خود را زودتر انجام دهید تا در زمان تحویل با مشکلی رو به رو نشوید که خودروی مورد نظر شما در دسترس نباشد. ماشینهایی که از ما رنت میکنید بدون مشکل فنی هستند و حتی در صورتی که با موردی مواجه شدید حتما از طریق راههای ارتباطی مندرج در وبسایت با ما در ارتباط باشید تا کمتر از چند ساعت در کنار شما باشیم و مشکل شما را با سرعت بالا برطرف کنیم.

ساعت فعالیت پارک آبی لگولند بین 10 صبح تا 7 بعداز ظهر است و قیمت بلیط آن 130 تا 250 درهم امارات میباشد. بلندای این چرخوفلک به بیشتر از 250 متر میرسد؛ پس با سوارشدن در آن میتوانید تا نزدیک ابرها بروید. به همین دلیل کافه رستورانهای هندی بسیاری در این منطقه وجود دارد که میتوانید از آنها بهرهمند شوید؛ همچنین بهترین پارک آبی، پارک جمیرا و برج العرب بهترین برجهای خاورمیانه؛ در آن وجود دارد. از طرف دیگر اقامت در این منطقه به طور قابل ملاحظهای از مناطق مارینا و داون تاون دبی ارزانتر خواهد بود و دسترسی بسیار خوبی به مترو دبی دارد. داون تاون دبی یا مرکز شهر دبی قبل از سال 2000، ام الطریف نامیده میشد و بهترین هتلهای دبی در این خیابان قرار دارد. در جمیرا اوپن بیچ (ساحل آزاد دبی) حتی یک کتابخانه و تعداد زیادی کیوسک مطبوعاتی وجود دارد که با وجود آنها وقتی در حال لذت بردن از اوقات فراغت خود زیر نور خورشید هستید، هیچ وقت با کمبود روزنامه و مجله مواجه نمی شوید. برای کسانی که به مسیر های بکر علاقه دارند، اسنوبورد می تواند یک ورزش هیجان انگیز باشد.اسکی دبی یک مسیر 400 متری دارد که برای انجام اسنوبورد به شکل آزاد نرده کشی شده است. از مجلل ترین مرکز های خرید دبی به شمار می رود. منطقه البرشا به مرکز خرید امارات (دومین مرکز خرید بزرگ امارات) و پیست اسکی دبی نزدیک است. اگر به دنبال آشنایی با تفریحات رایگان دبی هستید از شما دعوت میکنیم که حتما به صفحه معرفی تفریحات رایگان دبی سر بزنید. شما میتوانید با اقامت در این منطقه از سواحل زیبا و آرامش بخش، رستوران ها و آسمانخراشهای حیرت انگیز آن لذت ببرید.

این گزینه بیشترین انعطاف را در زمینه ی سیاحت در این پارک و استفاده از ۲۷ بازی و سواری هیجان انگیزی دارد که در این پارک موضوعی با مساحت ۱.۹ میلیون فوت مربع و با ۵ منطقه ی شگفت انگیز قرار دارد. دبی که امروزه یکی از بهترین و جذاب ترین شهر های توریستی دنیا تبدیل شده است، دارای تفریحات لاکچری و متنوع و البته هیجان انگیزی می باشد. این سرسره آبی نیز دقیقا از میان آکواریوم کوسه ها عبور می کند و همین امر نیز هیجان انگیزترین بخش از تفریحات آبی در پارک آبی آتلانتیس را تشکیل می دهد. چگالی هوای گرم کاهش پیدا می کند و هوای سرد به پایین می رود. همان طور که می دانید اژدها در چین یک نماد به خصوص به شمار می رود و در بسیاری از جشن های خود از این نماد استفاده می کنند. بسیاری از گردشگران این آکواریوم را باغ وحش زیرآبی می دانند. آکواریوم و باغ وحش زیر آبی دبی (DUAZ) یکی از مهمترین جاذبههای گردشگری شهر دبی است که در دبی مال، یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا قرار دارد. خیابان الرقه Al Rigga از بهترین خیابان های دبی است که سبکی اروپایی دارد و مانند شانزلیزهی پاریس طراحی شده است. با اقامت در هتل دریم پالاس به ایستگاههای مترو الرقه و صلاح الدین بسیار نزدیک خواهید بود.

بهترین محله برای دیدن بازار تاریخی و سبک زندگی سنتی دبی محله دیره، زیباترین و رویایی ترین منطقه پالم جمیرا ، آرام ترین محله البرشا، امن ترین و گران ترین مـنطقه داون تاون دبی ، تاریخی ترین محله نیز الفحیدی و بستکیه است که همگی برای برای رزرو هتل در دبی مناسب هستند. نکتهی قابل توجه این خیابان قرارگیری آن در محلهی البرشا، محلهای لوکس، آرام و کم جمعیت، منطقهای که در عین لوکس بودن بسیار خلوت هم هست و به همین دلیل بهترین خیابان دبی برای زندگی به حساب میآید. بنابراین، بهتر است در منطقهای مرکزی اقامت داشته باشید که دسترسی خوبی به وسایل حمل و نقل داشته باشید و با هزینه کمتری به بازدید از جاذبهها بروید. جهت صرف صبحانه باید از ساعت 7 صبح تا 10 و 30 دقیقه صبح، صرف نهار از ساعت 12 و 30 دقیقه تا 15 و 30 دقیقه و جهت صرف شام از 18 عصر تا 23 و 30 دقیقه به این رستوران مراجعه کنید. کافیست در زمان کرایه مکان را مشخص کنید تا خودرو در اختیار شما قرار گیرید. ماسههای سفید و آب شفاف برای لذت بردن از ساحل دبی در اختیار شما قرار دارد، اما باید مراقب جزر و مدها باشید. هر ساله تعداد زیادی از گردشگران از سراسر جهان تنها برای بازدید از این مجموعه به شهر زیبای دبی سفر می کنند. دیره به دلیل قدمت و تاریخش، یکی از معروف ترین محله های دبی است. چه بخواهید به بالای برج خلیفه دبی بروید، چه بخواهید از بزرگترین مرکز خرید جهان خرید کنید و یا بخواهید به تماشای فوارههای موزیکال این شهر بنشینید، باید از هر نقطهای خود را به یکی از معروف ترین محله های دبی یعنی داون تاون برسانید.


[ بازدید : 35186 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 9 مهر 1402 ] [ 21:54 ] [ مدیر مجله ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر